torsdag 13 maj 2010

Torsdag eller lördag?

Det känns som det är lördag, men det är egentligen torsdag. Igår trodde jag att det var fredag, men det var egentligen onsdag. Jag gillar inte när det är röd dag mitt i veckan, jag blir så förvirrad :/

Skulle egentligen blivit en chill-dag hemma igår med familjen men mitt under Biggest looser så ringer Helena och säger att jag ska följa med till Etagè. Jag hade känt för att dra ut under hela dagen men inte kunnat p.g.a att jag inte har pengar att lägga ut på det denna månaden. Och ingen hade en extra fribiljett till mig så jaah, you get the point. Men just när jag börjat acceptera att jag ska stanna hemma så ringer ju Helena. Då hade visst Nilsson hoppat av så jag fick hänga med, hahah jag vet hur ni tolkar det nu menmen.
Fick slänga ner kläder och smink i en påse och sticka, för Olsson skulle hämta upp alla. Herregud som hon kör x'D Kvällen började bra, men nja, sen på Etagè gick något fel och det var inte den allra bästa dagen ute.

Nu skulle jag gå och sätta mig för att göra skolarbete men allting gör allting annat ist. Fastnade framför facebook en stund, och samtidigt är det någon som ska flytta in i trappan bredvid vår så jag och syrran försöker gissa vem det är av dem som kommer bo här. Liksom där är minst 4 gamla män, 1 äldre kvinna (förmodligen modern i familjen), 5-6 killar i min ålder som står och dricker öl och röker hahah, och en tjej som verkar något år äldre än mig. Och det är en lika stor lägenhet som vi har så jag antar att det ska bo minst 2 - 3 ungar där. Och nu springer här 2 okända småkillar på gården, tillhör dem också familjen tro? Herregud, blir inte klok på detta. Det återstår väl att se vilka ansikten som återkommer ;)

Måste nog börja med arbetet nu xD

. ciaoo




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar