tisdag 4 maj 2010

3..

Oh yes. Fattar det knappt själv, men liksom det är BARA 3 dagar kvar av praktiken. Egentligen inte ens det, haha, min handledare slutar tidigt på torsdag och på fredag är hon ledig. Vilket betyder att mitt praktikömdöme sätts på tordag, alltså halva torsdagen och hela fredagen kan jag slappa lite mer än vanligt. NAJS!
Vill ut och "fira" på antingen på fredag eller lördag att praktiken äntligen är slut, who's with me?

Skola imorse, fick VG på det skriftliga, fick VG på hörförståelsen, fick VG på läsförståelsen. Hallåååååe, någon som kan gissa mitt betyg i Italienska? Jag kan ju inte, dööööh. Men efter det så praktik från 12 - 16. Utförde uppgiften och fått och handledaren, och det gick faktiskt riktigt bra och hon satt inte och hängde över mig för att se vilka tabbar jag gjorde. tack gode gud för det :)
Kom hem runt halv fem och kollade upp om pengarna till rhodos hade satts in än, vilket de inte hade så jag och pappa åkte till ticket för att betala. Stod i en timme utanför ticket eftersom människor är såååå jävla sega, och när vi väl kom fram så satt vi ner i max 5 minuter sen va vi klara :S
Sen hem och åt, och nu precis har jag precis gjort lite av praktikuppgiften vi fått av skolan. Den är lätt men ändå jobbig. Mycket att skriva, och jag börjar bli trött (A) Såå ska nog sova liit nu, hehe. Vi höres imorgon, I think. Sov gott ;D

Snart är det jag som ska få bada i pool utomlands! *drömmer*

. ciaoo




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar