lördag 8 maj 2010

THE END

Finally, I know what true love means to me!
PRAAAAAKTIKEN är äntligen slut. Ingen fucking handledare att hata längre, inte behöva gå 7h om dagen och definitivt inte ha pressen på sig att komma i tid varje dag. Nu början skolan igen, som jag saknat ärligt talat, där man inte allt är lika spändt utan man tar det som det kommer. Maaah, me lajki.

Igåår (det var egentligen inte meningen att jag skulle följa med, men efter lite tjat från både Helenis och Olsson så..) firade vi "no more practice". Nästa gång jag arbetar får jag löööön för det!
Men vi förfestade som vanligt hos Olsson och stack sedan vidare till skeppsbron där man såg riktigt många från förra skolan xD hopplöst.
Kom hem halv 4 på natten och däckade typ direkt, och ändå drack jag inte så jävla mycket igår.
Idag blir det slappigt med lite pluggande som verkligen behövs. Praktikuppgiften är inte ens halvklar och den ska vara inlämnad på måndag. Lycka till Johanna (Y)
Men ska kolla MFF - Åtvidaberg nu, heja MFF !
Efter detta inlägget kommer jag lägga upp lite bilder från valborg.

. ciaoo






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar