onsdag 19 maj 2010

Så mycket att göra, så lite tid och minimalt med pengar.

Alltså att jag påminns genom andras bloggar vad som jag har kvar att fixa. Det är nästan något man kan kalla sjukt, men bara nästan. Hehe.
Men det är inte så mkt kvar i skolan direkt, snarare inför studenten. Måste köpa studentpresent till Olsson, och Nilsson? Är det säkert att jag blev bjuden på den xD Jag är helt snurrig, så jag vet inte. Måste köpa kofta och en handväska till min egen student som jag kan ha mobil och bankkort och sådant i. Men den ska även funka i rhodos, så det kan inte vara vilken som helst. Sen måste jag köpa hipp-biljett för kvällen och samtidigt trycka in i alla som tvekar om hipp att de måste dit! Måste också bygga på naglarna, har lovat mig själv att jag ska göra de inför studenten och samtidigt så får man ju fina naglar i Greece. Och finally, måste hålla koll på mina pengar. Har 600:- kvar denna månaden, + får pengar i slutet av maj. Så måste prioritera alla händelser, så pengarna räcker till. Men jag är så himla ekonomisk så det borde ju faktiskt lösa sig ;)

Idag var det brännbollsturnering för 3:orna på Heleneholms IP. Faktiskt roligt, älskar brännboll. Men med min klass så gick det inget vidare bra och vi förlorade i en grupp på 4 lag. Najs, vann gjorde smbf mot lärarna, men hejade på lärarna för tyckte smbf borde sänka sin självkänsla lite. Men neeej, detta höjde dem bara. Men lärarna var faktiskt riktigt duktiga.
Sen stack man hem vid 2 ungefär.

Längtar tills kl 19, det är de enda jag längtar efter om dagarna numera :S Biggest loser. Jag har blivit knäpp.

. cyaa





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar