måndag 17 maj 2010

It's getting cleaner.

- Vad blir en ren som simmar över en sjö?
- Ren ;D

Det börjar mitt rum också bli faktiskt, det va länge sedan. Är inte riktigt helt klar men jag närmar mig, får se när nästa städdag kommer. För nu orkar jag verkligen inte mer.
Sitter här och kollar ut på alla grannarna på gården. Det kommer fan bara ny människor hela tiden, just nu är det 4 personer ute. Men de känner inte varandra verkar det som, eller jo 2&2. Två som är 12 och yngre sedan de andra två är väl typ 20 - 23 eller något. Har aldrig sett någon av dem förr, och jag hade bara för mig här va typ 2 lägenheter lediga på denna gården. Den lägenheten där folk flyttade in senast jag funderade över mina grannar, men det är inte de som är ute. Och så i den trappan där småkillarna står vid, men de är inte ens lika de två. Hmm, orkar inte mer. De gör mig förvirrade till MAX.
Men de två äldre killarna står och grillar, vill bara ta på mig koftan och sticka ut och sätta mig. Men sällan att jag gör det. Stannar nog här inne och fortsätter spionera, vem vet. Kanske jag lyckas komma underfull med vem som bor var och vilka de är ;)

. cyaa



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar