onsdag 5 maj 2010

2..

Tooday, gonna be the day that i'm gonna trough it back to you.
Naah, men goderkväller folkz! 2 fucking dagar kvar, can it get any better right now? Fick reda på idag att min arbets instats på förskolan var mycket uppskattad då min handledare har en praktikant där redan, alltså + mig, som kommer stanna där minst 2 - 3 månder till och behöver ändå ta in en vikarie på måndag. En dag då jag inte kommer dyka upp. Coincidence? Don't think soooo.

Idag har det varit praktik för hela slanten. Började klockan 8, haha vaknade halv 8 och jag behöver typ gå utanför dörren tjugo i åtta för att komma i tid. Som ni kanske fattade så hade jag försovit mig radikalt, hehe, men ringde farmor och bad henne skjutsa mig till praktiken och samtidigt satte jag mamma i att göra mackor till mig. Skulle ju med "knyttarna" på utflykt idag. Kom till praktiken prick 8 iaf, TACK FARMOR! Det behövdes, min handledare hade typ mördat mig annars tror jag (A)
Kl halv tio begav vi oss iväg igen från förskolan, ner mot ögårdsparken för att hålla vår lilla utflykt. När vi väl kommit fram och barnen ska få äta frukt så kommer Jane (en från personalen) på att vi glömt den ena ungens matsäck. Så jag fick springa tillbaka till praktiken och hämta den, fått min motion för idag det säger jag er.
Sen va vi där till tolv och sedan tillbaka. Gjorde lite aktiviteter med barnen också och höll samlingen innan vi stack föresten. Sen slutade jag halv 4.
Imorgon börjar jag tolv och går till 4, brukar egentligen ha italienska men jag och en annan i gruppen behöver inte komma eftersom den tredje skulle ta igen ett prov x'D  Soooovmorgon!
Vi höres imorgon, då är det bara 1 dag kvar! :D

. ciaoo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar