söndag 9 maj 2010

Take me as I am, or watch me as I go!

Jaaao, precis.
Idag har jag suttit bänkad framför tvn med mtv igång. Det är teen mom weekend, och just nu är det 16 and pregnant nya avsnitt ;) Jag gillade inte dem innan, men idag fastnade jag totalt. Wierd I know.
Har nästan gjort klart praktikuppgiften helt, bara bilder, innehåll och sidnumrering kvar men det fixar jag i skolan imorgon. Börjar tio men hade tänkt att komma kl 9 istället och fixa det, eftersom mitt program på datan tar inte emot bilder.

Sen nu blir det tv för resten av kvällen, nu 16 and pregnant och efter det blir dte följande:
- Gossip girl (halva programmet iaf, det är mat snart)
- Whipeout/ how I met your mother/ parlamentet
- Jersey shore
- Bing bang theory

Och nu samtidigt som tv och innan mat ska jag försöka hinna göra klar kommunikationen och skriva ut den imorgon i skolan så får jag plugga hela dagen till provet då. Det blir väl enklast.
Btw, mobilbatteriet sätts in ikv igen.

. ciaoo



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar