måndag 10 maj 2010

Lyssna noga, för detta kommer inte att upprepas!

Jag är en sådan jävla klant. Alltså seriöst, jag brukar ha otur med att få virus på datan men då lyckas pappa alltid fixa till det igen. Tack gode gud för honom. Men nu har jag ställt till det ordentligt, och då menar jag verkligen ORDENTLIGT. Jag höll på med bilder igår, frågade mig inte varför eller vad jag gjorde för det kommer jag inte ihåg :S Men efter alla mina program var slut igår så satte jag mig vid datan igen och såg då att jag råkat radera en HEL FUCKING mapp med bilder på fabregas, omgjorda bilder (som jag lagt ner mkt tid på), alla skit bilder som man bara lagt ner på datan och massa fotbollsbilder. Fuck this, hur kan jag göra en sådan tabbe? Typ andra gången på ca 4 veckor, hur går det till?!

Neeej, nu ska jag försöka den där grejen som hände igår och blicka framåt. Kanske till provet imorgon? Har nämligen kommunikationsprov imorgon och är inte helt klar med frågorna än. Kanske dags att börja igen? Måste få bra på detta provet för att kanske, förhoppningsvis få ett mvg i denna kursen. Men det är mig vi snackar om, och jag får väl vg som vanligt. Skulle ej förvåna mig.
Daags att börja, vi höres some other day.

. ciaoo



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar