lördag 8 maj 2010

Tänk om alla vore lika bäst som mig, tänk om.

2 punkter kvar i prakikuppgiften
2 frågor kvar att besvara till kommunikationsprovet
frimärken kvar att köpa till studentinbjudningarna + skicka iväg dem
börja övningsköra igen
städa rummet (behövs indeed)

typ allt som ska göras imorgon, som verkligen behövs göras + maaaaaassa tv-tittande. Whipeout imorgon ju, och jersey shore. Någon som sett den föresten? Massa italienare/guidos, me lajki.
Men nu ska datan stängas ner och mobilbatteriet lämnas tillbaka till syrran, så mobilen kommer vara död tills imorgon kväll. Såå, om ni nu behöver nå mig, vilken jag inte tror att ni behöver så sök efter mig på datan någon gång efter 4. Då borde jag va inne igen, datanörd :(

. ciaoo (måste komma på något bättre ord att säga hejdå med, heeeelp?)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar