onsdag 26 maj 2010

Last for tonight.

Klippte ner naglarna innan, känns helt sjukt på fingrarna. Har nog inte haft så korta naglar på skit länge, riktigt skumt. Men jag gjorde det bara för att jag ska förlänga dem på måndag så varför inte fixa dem redan?
Har checkat runt lite på facebook, ni vet, kollat runt på lite människor. Sån liten stalker, hahaha men nej. Bilder är alltid roliga att kolla på.
Städade toaletten innan också, it's looking good. Ska ta vasken imorgon om inte Sara får tummen ur röven och kan göra det själv. Emma och jag har gjort allt annat så varför skulle inte Sara kunna hjälpa till? Bortskämd unge är vad hon är ;)
Men ska faktiskt gå och lägga mig nu, sängen kallar efter mig. Men först borstning av tänder och byta till sovkläder like always.

. godnatt sweeties


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar