torsdag 6 maj 2010

1..

Maah gaaaad! It's getting closer. Me lajk.
Kan ni fatta det? En dag till, sen är det slut, over, finito. Fan vad tiden gått snabbt, men fyfan vad jag lidit unden denna tiden med. Jag har både gillat den men ändå inte, skumt :S
Kommer KAAAAAANSKE tillbaka som vikarie någon gång, men gör det endast för pengarna man får!

Praktiken idag gick skit bra, *host*. Kom klockan tolv, satt och glodde rakt framför mig i typ 1½h. Sen hjälpte jag till när småbarnen skulle upp, och då kom de stora barnen hem samtidigt. Sen stack min handledare, finally. Efter mellanmålet visade hon som egentligen skulle vara min handledare de papper som jag skulle skriva på, och efter allt de beröm jag fått av min handledare så fattar jag inte varför hon bedömt mig så :S Den timmen jag hade kvar efter det, kan jag säga, var inte rolig. Fyfan, det förstörde allt jag kämpat för, hela mitt intryck av den förskolan. NAJS. Naah, skulle inte tro det.
Gick iaf 15 min tidigare, gick in om jägersro och köpte lösnaglar. Mina riktiga börjar trilla av nu, haha, de är väl för långa för vad mina fingrar klarar av antar jag. Eller så en rimligare anledning är väl att mina naglar är väldigt tunna. Men lösnaglar är nog ingenting för mig, eftersom jag vet att dessa snart kommer trilla av. Ska bygga upp dem istället,  de ska vara fina på studenten och i Rhodos. Sen skiter jag i vilket.
Nu är klockan rätt mycket, så ska testa att sova lite grann. Sista dagen imorgon, 8 - 15:30. Sen får vi se om jag sticker ut på kvällen, allt beroende på om jag kan tvätta håret och sminka mig med dessa naglarna xD

. ciaoo



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar