måndag 3 maj 2010

Den som spar han har.

Jag gillar inte det uttrycket :P "den som spar han har", pffft.
Naglarna är färdigmålade och de ser relativt bra ut, men de sjunker ihop med huden likx så man ser knappt om jag har naglar eller inte. Måste köpa nya färger, funderar på marinblått. Hade inte det funkat tro?
Sen tog mitt choklad precis slut, och även om det verkligen inte är rätt tillfälle att äta choklad just nu (väntar mens, meeen jag vill ha mer. Kan nog bero på det jag precis nämnde dock. Usch, me don't like.
Neeej, men borde närma mig sängen nu. Den kallar på mig, "jooooohanna, dags att sova. Kommsikommsi". Vem skulle inte bli lockad :$   Kan er säng också prata? ;)
Men skola och praktik imorgon, vi höres väl någon gång efter det I think.

. ciaoo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar