tisdag 11 maj 2010

Television all night

Alltså rubrikerna börjar ta slut. Eftersom jag inte vet vad jag ska skriva om längre, det handlar bara om mina dagar och de är inte direkt intressanta. Men ändå skriver jag, kanske borde sluta?
Äsch, jag vet inte. Vi får se vad som händer, här kan jag ändå skriva av mig. Ni behöver ju inte läsa den liksom. Nobody tvingar er till det jue :)

Började skolan 11:40 idag, men misstog tiderna och trodde jag började tolv. Så fick slänga på mig kläderna och rusa till bussen och sedan från bussen till skolan för att försöka hinna i tid. Kom 11:41, men kom in ändå. Annars hade jag typ dött utanför klassrummet, vi hade proov. Ett prov som man inte får lov att göra vid något annat tillfälle, lucky me!  Men fyfan vad jag svettades, kunde knappt koncentrera mig på provet så mycket behövde jag andas och lugna ner mig.
Sen gick vi på någon teater som va sett förr :S och va där kanske en timme, sen efter det fick man sluta tidigare. Chill dag idag, chill dag igår (pga att jag försov mig och kom senare än alla andra) och det blir en chill dag imorgon med. Idrott kvart över 8, sen kommunikation typ 11:40 men ska fråga om vi inte kan skippa den lektionen eftersom vi har håltimme där mellan. Sedan på torsdag och fredag så är vi leeeediga! Kan det bli bättre? Me lajkilajk.

Nu blir det tv, har kommit på en super idè så ni kan följa vad jag kollar på :) Hahaha, bara för att vara så onödig som det går.

. ciaoo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar