måndag 3 maj 2010

38'c

Att duscha i 38'c varmt vatten är en av de bästa saker jag vet i livet. Herregud, riktigt härligt. Speciellt om man fryser när man går in i duschen. Man börjar på en låg grad, och sen höjer helt plötsligt. mmmmmh.

Måålar naglarna nu xD testar en ny färg, fick den typ när jag gick i 7:an men har inte testat den förrän nu. Ville ha en neutral färg med ändå nagellack som torkade snabbt så det fick bli denna och den är inte så fel.
Kollar 2½men samtidigt. Har ju missat skit mycket ;O
Men praktiken idag var en tröttsam praktikdag, men den kändes bra faktiskt. Har planerat in vad jag ska göra med barnen imorgon, på onsdag och på torsdag. Känns bra! Och det var sista måndagen EVAH ;D  Måste säga det igen, feels good, t.o.m. ggggggreat.
Imorgon ska jag börja på praktikuppgiften och sedan ska jag även fixa lite kommunikation. Men nu ska jag måla på ett lager nagellack till och kolla klart 2½ men, även vara liiite onyttig med lite kexchoklad som ligger och skräpar här brevid mig.

. ciaoo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar