tisdag 18 maj 2010

Förvirrad och illamående

Jag har varit helt väck hela dagen. Tro mig, kom en timme förtidigt till skolan idag. Vilken normal människa gör de om de inte ska förberedda något innan vill säga? Aja, jag missade italienskan och kom precis när den va slut. Ferial var inte i skolan och inte Harriet eller Amanda heller. Najs, satt där och väntade på nästa lektion i en timme. Och fick tillslut lite sällskap av Josefine, Malin och Sofie. Men mådde verkligen inte bra, kändes som jag skulle spy vilken stund som helst och att jag hade så mycket tid till att tänka gjorde inte situationen bättre.
Gick och sa till min lärare och sedan drog jag hem. Låg i soffan och glodde på tv/halvsov tills Emma kom hem, sen gjorde hon mig sällskap. Har faktiskt kommit på att jag mår bättre när jag är runt andra människor. Borde inte få vara ensam, det borde vara olagligt.

Pappa och Emma är iväg och handlar. Vårt kylskåp är nästan helt tomt, toooooomt. Det ekar nästan om man skulle råka säga något när det är öppet. Sara ligger och sover i storarummet och jag sitter som vanligt framför datan och ödslar tid på absolut ingenting. Faan att jag inte har någon kompis i närheten som man kan gå ut och gå med. Som är ledig vill säga. Har ju Harri i närheten, men hon verkar alltid så upptagen så vet inte ens om det är lönt att ringa henne.
Sen ringde mamma precis, snackade lite med henne.
Nu får vi se vad som händer, biggest loser ikväll iaf. Enda höjdpunkten om dagarna nu för tiden, brukar vara helt ledsen på torsdagar när det är sista avsnittet för veckan och jag måste vänta till det är måndag för att det ska sändas igen.

På tal om torsdagar, på torsdag ska jag visst till rektorn. Undra vad han vill snacka om :P

. cyaa



2 kommentarer:

  1. Känner igen det med att man vill ha människor runt omkring...för att slippa tänka..Det är bra..men ändå dåligt..själv fick jag panik när jag var ensam, då tankarna kom tillbaka.

    SvaraRadera
  2. yeah, vet. Men samtidigt så hur lite man än vill vara själv så måste man ändå lära sig handskas med det. Det är det som gör det så himla jobbigt.

    SvaraRadera