måndag 24 maj 2010

Icke så nicke, så fel man kan ha.

Nej, det blev visst ett inlägg idag ändå. Eller t.o.m två. Efter detta ska jag lägga in dagens lista så ni inte behöver lida för att jag ska iväg över kvällen. Men det hela får gå väldigt snabbt, har prov imorgon och Magnus sa att om jag gör det bra så får jag vg i religion. Gaaah, orkar jag ens kämpa för det? Har ändå bara 4 G i betyg, vilken skillnad gör det om jag får 3 istället? Vet icke, får se hur bra jag mår imorgon. Provet liksom sker kl 8:15 på morgonen. Inte ett skit peppad, borde jag vara det ens?

Började 9 idag, fick veta "betyget" i religion, som jag berättade precis så kan jag få vg. Sen hade vi lite snack om en bok i stöd-kursen och efter det lunch like always. Passade samtidigt på att sola lite tsm med Harri och Ferri. Efter det gjorde vi "student-countdown" på psyko-lektionen och efter på fsf kursen så lämnade vi endast in arbete och sedan slutade vi. Känns som en väldigt produktiv dag, naaaat. Dessa sista dagarna får mig att inse hur olöna dem egentligen är eftersom vi inte gör ett piss samtidigt som jag nästan gråter p.g.a att efter detta så är det inget gymnasie mer. Vad händer näst, vad tar alla vägen?
Usch, ska sluta tänka på det nu. Blir bara ledsen i ögat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar