lördag 1 maj 2010

Då man är ensam hemma.

Är det bara jag eller är det fler som liksom lääängtar tills man är ensam hemma men sen när man väl är det så efter 1h är det skit tråkigt? Tror nog fan att det bara är jag, helt sick -,-
Familjen (alla utom jag) åkte för någon timme sen ut för att handla för kommande vecka. Men jag orkar typ aldrig följa med. Och jag blir helt chockad varje gång Sara följer med, hon typ brukar stanna hemma med mig. Men ta det inte fel, ingenting jag klagar över. Andra helgen jag får vara själv några timmar. Men liksom jag gör ingenting vettigt utav dem. Jag sitter och glor tv eller öppnar datan, sen sitter jag och undrar när de ska komma tillbaka men så fort de väl kommit hem önskar jag att de ska gå igen xD Min hjärna borde fan undersökas om den är normal, tror redan att jag vet diagnosen på det där. "Önska inte efter något, det kan bli verklighet" .

Jag vaknade runt halv ett idag, riktigt härligt. Länge sedan nu. Sedan gick familjen och jag åt frukost, sen kollade jag tv som jag sa innan. Jag har t.o.m läst tidningen ;O inte ofta att det händer, men det gjorde det idag. Fifan. Sen en sak jag blivit beroende av, MÅLA min naglar. Jag har gjort klart den ena handen och ska snart ta den andra, men jag är rädd att pappa snart ringer och ber mig komma ut och hjälpa till med kassarna. Och vem fan vill förstöra naglarna på det sättet, så funderar på att ta nästa hand när de kommit hem ist. För vem vet de kanske har mat med sig hem ;) Lite tidigt för denna familjen, men ibland chockar de en.
Sen satte jag mig vid datan, ännu ett av mina beroenden. Daaaah, har också gått igenom hur mycket som behöver fixas DENNA veckan. Minst 9 saker, och det är inga småsaker direkt. Döda mig istället.
Men nu ska jag checka runt lite till på datan och låta er vara ifred ;D

. ciaoo



1 kommentar: