söndag 16 maj 2010

Well played, but it made me look like a fool

Nu fick du som du ville, kommer du komma tillbaka efter detta? Eller är det nu det osagda slutet kommer att ske? Jag vetifan, men riktigt less är jag på hur du gör i vissa situationer. Denna situationen kunde du hanterat fan så mycket bättre, så jävla dålig stil!

Stack hem till Olsson på kvällen. Det blev 4 tjejer och några killar, en rolig kväll som räddade mig totalt. Tänk om jag hade behövt ligga hemma hela kvällen med han utanför rummet? Usch, hemsk tanke.
Stack hem runt halv ett, mådde illa av någon sjuk anledning (inte pga sprit) men illa mådde jag. Så gick med Sarah en bit, sen stack hon nog också hem. Jao, så blev det :)
Idag ska jag tillbringa resten av dagen i sängen, orkar inte göra någonting, vill inte göra någonting. Det enda jag vill just nu är att få ett fucking sms!

. cyaa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar