måndag 31 maj 2010

The final countdown, 3 !

Jao, så sant som det låter. Bara 3 ynkliga dagar kvar sen släpper skolan en fri. Något man önskat i nästan 12 år, men när dagen väl närmar sig så vill man inte längre?
Menmen, förberedelserna inför studenten börjar och lektionerna tar slut. Helt sjukt.
Idag bestod skolan av att lämna tillbaka skåpsnyckeln kl 9, en nyckel man ägt i 3år. Kännas tomt på min nyckelknippa, seriöst :S jag är totalt allvarlig! Sedan en föreläsning och sedan var de klart. Har en lektion kvar denna veckan och det är idrott på onsdag. Buhuu. Stack med Sandra till stan för att fixa busskort och sedan stack vi till sjukhuset för att hälsa på mamma. Stannade till typ 15 då vi insåg att vi va tvungna att dra om vi skulle hinna äta och shoppa klart. Åkte till subway och åt, yummy. Sedan hittade jag ny bh, me lajki. Och hon hittade present till hennes mamma och pappa.
Kl 17 träffade jag Ferialito och gick för att fixa naglarna, älskar dem! Lägger in bilder efter detta inlägget.
Efter naglarna var gjorde stack jag till Helena, eller iaf där hon jobbar. Hahah, stackars henne. Jobbar till 1 x'D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar