fredag 28 maj 2010

Hade varit kul att bli tillfrågad iaf.

Hallå :D
Jag tror jag har all anledning till att vara överlycklig idag. Fick mina två sista betyg idag som jag trodde att jag skulle få g på. Men vet ni vad? Det fick jag inte, fick ett VG och ett MVG istället :D Det första i psykosocialt och det andra i praktiken. Jag nådde mitt mål denna terminen, även om jag inte trodde att jag skulle klara det, men jag fick 0 G:n. Wiiie.
Jag kan inte hjälpa det, men jag är överlycklig. Men samtidigt så kan jag inte fatta det, jag känner det inombords men det kommer inte ut. För jag känner med alla som blivit besvikna på sina betyg :/

Farmor har precis sytt klart med studentklänning så nu är den klar, finally. Och ikv ska jag förmodligen ut med Helenis och gänget till skeppsbron, ses vi där? Men innan det behöver jag duscha och göra mig iordning inför kvällen vilket typ är omöjligt just nu eftersom jag väntar på "spoltek" som ska rensa avloppet till duschen eftersom vi får översvämmning varje gång vi använder duschen. Men liksom de sa att de skulle komma på eftermiddagen så man får väl sitta och vänta in dem. Men hoppas jag hinner, annars så får jag väl hoppa över det ikv. Vi får se hur det blir, slänger nog in dagens lista innan jag sticker ikv om det nu blir av vill säga.
Det ringde precis, spoltek kommer hit om ca. 10min!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar