tisdag 25 maj 2010

Last homework

Hmm, låter som en film faktiskt. En väldigt ledsam film. Hahah, men nej. Ska strax börja med vad jag tror är den allra sista läxan på gymnasiet! Känns sjukt ändå, haft läxor i snart 12år och helt plötsligt, bara sådär så slutar allt. Känns helt tomt, VILL INTE sluta, vill verkligen inte. Har panik, jag tror nästan att jag kommer gråta varje dag nästa veckan. Skolan is over, om man inte börjar högskola vill säga. Men liksom... hur är högskolan jämfört med gymnasiet? Nobody knoowz yet :|

Försov mig imorse, och jag skulle ha prov kvart över 8. Tur lillasyster är morgonpigg och väcker en (A) annars hade det varit kallabalik. Men kom i tid och utklädd med ;) Hade fotbollstema i skolan och jag va, guess who?!, FABREGAS <3. Gjorde provet och det kändes faktiskt bra, men ska nog inte hoppas på för mycket när jag tänker efter. Då slutar de icke bra. Sen hade jag redovisning i kommunikation, men den låter jag bli att säga hur de gick och efteråt redovisning för bf-eleverna om ecuadorresan. Hur gick det`? You tell me :)
Men iaf, läxa nu. Sista läxan för en lååång tid framöver ..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar