onsdag 26 maj 2010

Nagelfix

Goderdagens! Sitter och målar naglarna nu, men tänkte titta in här en liten stund och låta er veta att jag överlevt ännu en dag ;)
Sen dessutom fick VG i religion :D fick vg+ på provet så är liksom överlycklig. Även om jag ångrar mig att jag inte gav allt på islam provet med. Tänk om jag hade kunnat få högre? Och i kommunikation fick jag också VG, hade jag gjort bättre på det första provet hade jag kunnat på mvg där med. Damp på mig själv, seriöst :S

Annars så jao, det har varit en lugn dag. Började med orientering, 9/10 rätt tillsammans med Ferriberri. Sedan var det håltimme till tjugo i tolv för att få veta kommunikationen xD dööh, lönt egentligen. Men stannade ändå, bättre det än att gå hem och sova eller hur.
Nu borde jag egentligen börja med stöd-läxan, det var därför jag startade datan från första början. Men naglarna ansåg att dem va viktigare så fick ta han om dem först.
Men nej, naglarna ska fixas, tv ska kollas och läxa ska göras. Vi höres snart igen, har ju inte gett er dagens lista än. Men den kommer senare.. cyaa



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar