lördag 8 maj 2010

WE could have been right, but you made us not.

Kan inte sluta tänka på det. Seriöst, om man gillar en kille och vet att det hade kunnat bli hur bra som helst men killen vet fan inte vad han vill ha eller han "kan" inte p.g.a vissa olika anledningar. Vad gör man då?
Ska man bara sitta och glo och hoppas att han inser det rätta tillslut?
För jag är vilse, känns som jag är fångad i en labyrint, och kommer inte ut. Allt jag ser är svart runt mig, kan någon visa mig vägen? För jag vet inte om jag orkar leta efter en utväg längre, känns som jag varit i denna labyrinten för länge utan mat eller vatten. Jag är uttorkad och behöver lägga mig ner för en liten stund, men tänk så reser jag mig inte igen?
Borde jag göra en walk-over? Är jag tillräckligt stark nu, innan studenten och allt, för att göra det?

nu: praktikuppgift och godis.

. ciaoo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar