måndag 9 april 2012

Work out, how do you do it?

Ja, annars än att ha stört mig på Joe så har jag jobbar idag. Springpass som vanligt, 4sådana denna veckan. Tog Patricias tid imorgon eftersom hon är sjuk, tog Emelies tid idag sen är jag själv schemalagd på onsdag och torsdag. Kul, inte alls mycket bensin som kommer gå åt dessa dagar. Imorgon vill jag även hinna med en runda till gina tricot, tänkte köpa ett par byxor där eller ja testa dem först kanske.

Se ifall jag pallar gymmet imorgon också kanske, hade verkligen behövt. Speciellt då jag tror att jag ska få mensen snart, inte så nice att träna under den veckan liksom. Men det ska jag nog lösa, BARA jag kommer in i träningen igen. Vet bara inte hur jag ska göra för att få motivation till det, försöker kolla på massa folk som gått ner i vikt. Vet att Ferri gått ner en massa, vill följa hennes exempel.. Hon brukar gå till gymmet nu, indoor walking men jag jobbar fan alltid så hinner inte med några pass direkt. Sen håller jag mig bara på gymmet en vecka sen tycker jag det är skittråkigt igen.. KUL!
Nej, tänkte leta upp någon sida som visar bad girls club eller vad programmet heter då jag missade det igår.

Favvo-låten right now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar