måndag 30 april 2012

Ahh, ni blir besvikna nu

Godmorgon mina sköna! Denna dagen kommer starta med ett erkännande, jag kommer inte cykla till jobb idag..  
Det är hur fint väder som helst, dock inte känt om det är varmt med sol är det iaf och litelite blåst. Men saken är att jag jobbar till tre och sen kände inte jag direkt för att komma hem helt svettig, och måste ändå göra lite ärenden både innan jag efter jobb.
Innan nu ska jag till konsum och fixa två saker med posten, och efter jobb måste jag inom någon mataffär och köpa lite mat som jag kan grilla ikväll. Så det är lite lättare att köra bil då, för då kommer jag fram liiite snabbare än med cykel ha ha. 

Klockan är 09:54 och Johanna är vaken, satt upp håret i en hästsvans och ska snart klä på mig jobbkläderna. Sen får jag väl leta upp adressen jag behöver ha med mig till posten, annars är de knappt lönt att jag åker dit xD 
Fan, hoppas detta vädret håller i sig HELA dagen! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar