söndag 29 april 2012

J,O,H,N?!

Boowling stod på kvällens schema och bowling it was. Tvåa första rundan, trea andra och tredje hann vi bara spela halva. Men hade nog kommit sist i den ändå så det va väl lika bra att den avbröts.
After da bowling va de mycket prat om att dra ut, så tillslut bestämde vi oss.. Happy bar! Började gå upp mot stan och in en sväng om burger king, åt varsin hamburgare men de gick rätt segt efter det så vi hamnade aldrig på happy direkt.. haha. Istället hamnade de tre på 7an och jag på 5an påväg hem.

Så nu sitter man här hemma och börjar bli riktigt trött. Ska nog ta och joina Emma och Sara på toaletten för att borsta tänderna, sen tror jag nog att jag ska sova. Stängning på jobbet imorgon, 17-21:30, vilket innebär att jag får min efterlängtade sovmorgon. Så inga klockor ställda och Johanna får sova hur lääänge hon vill, GODNATT!

Olsson, Nilsson & Helenis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar