måndag 16 april 2012

Life's good

Undrar hur mycket bättre livet kan bli just nu, allting känns bara så jävla bra just nu.
Liksom tänk er, jag jobbar hur mycket son helst och får in en massa pengar för det och om bara två månader flyttar jag till USA ett år. Javisst lämnar jag vänner och familj hemma, men den smällen får jag väl ta. Hoppas att jag har dem kvar när jag kommer hem sen igen bara, dessutom kommer nog några hälsa på mig.

Cyklade till jobbet idag, tog 30min. Sa även till chefen att jag ska flytta i juni så han ska fixa uppsägningspapper. Inte så svårt som jag trodde att de skulle bli faktiskt, tacka gud för det.
Nu är jag hemma men ska snart iväg igen, hämta soffa till mormor och kanske en madrass till mig. Har inte riktigt bestämt om jag vill ha den än, det är en hästens borde det påverka beslutet?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar