fredag 6 april 2012

Translate

Yes, äntligen vaknat! Eller ja, varit vaken några timmar nu men det spelar väl ingen roll. Sjukt skönt att sova, borde göra det mer. Påskgodis väntade mig när jag kom hem, och de va väl ännu ett tecken på att jag verkligen måste till gymmet. Så imorgon får det bli. Är fortfarande rätt förkyld så vet inte riktigt om det är särskilt smart, men lär bli stolt över mig själv så då får jag ta smällen om det nu skulle hända något. Behöver ju inte köra i full fart på gymmet direkt, kan ta de lite lugnt.

Annars så har jag suttit den senaste timmen och försökt fixa så att folk kan översätta min blogg. Sett att folk från Usa har klickat upp den några gånger och jag vill att alla ska kunna läsa den (om de nu vill). Så försökt och försökt och försökt men absolut ingenting har fungerat.. Tillslut testade jag och yes, nu tror jag att jag lyckades. Översättningen kommer inte bli korrekt eftersom min svenska inte är helt perfekt, haha. Men längst ner till höger finns nu en översättningsknapp. Ser ni den? 
Hoppas nu bara att den används, annars va ju den här tiden rätt onödigt spenderad. 
Men ska nog äta lite av mitt godis så att jag får ångest och verkligen går till gymmet imorgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar