tisdag 10 april 2012

Ready, set, go!

Tiden lär gå snabbt nu, bara 69 dagar kvar till jag sitter på planet mot New York. Men jag ska göra det bästa av det, inte dissa kompisar och sådant bara för man är trött. Utan nu blir det att försöka träffa sina kompisar så mycket som möjligt, så ofta de kan och så ofta jag kan. Kommer sakna dem så sjukt mycket. Om två veckor är det dags att säga upp mig från jobb också, känns inte heller direkt kul :/  Don't know, så mycket blandade känslor just nu så att jag blir knäpp. Och FORTFARANDE massa som måste fixas, gaaah, tänkte börja med presenter och sådant när nästa lön kommer. Även fixa en handväska som är lite större än den jag använder just nu.

Svek inte mitt löfte idag, utan jag befann mig på gymmet mellan 19:30-20:30. Fyfan vad jag maxade! Imorgon ska jag vila sen ska jag tillbaka på torsdag igen. Ska även be min farbror om cykeln han har där hemma som han inte använder, tänkte att jag kanske kunde börja cykla till jobbet? Annars får jag sno farmors gamla skrothög.
Nepp, läsa lite bloggar nu och invänta bigbrother? EFTER det tänker jag gå och lägga mig direkt, börjat bli skit kass på det där med att sova ordentligt..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar