torsdag 5 april 2012

Closing time

Vet inte riktigt vad jag gör för fel.. stängde som sagt idag och jag ska egentligen vara klar till 21:30. Det va jag i början också, men de senaste stängningarna har jag inte kommit därifrån förrän en kvart/halvtimme efter. Likadant idag, jag började i god tid och va klar med mer än halva stängningen innan åtta. Men sen kommer ju kunderna självklart efter åtta och då står man och tar emot beställningar ist, inga korta beställningar heller utan dessa består av minst 4 menyer!
Aja, en kvart mer ger ju lite pengar så klaga kanske jag inte borde. Är bara rädd att bli tillsagd snart.

Ja, kom hem runt tio och insåg att inom 11timmar ska jag vara på jobbet igen. Även insett att det verkar som alla är långlediga nu inför påsken, medan jag jobbar torsdag, fredag, söndag, måndag xD Men det kan väl va "kul" det med, pengar får jag ju. Måste tänka på pengarna.. yes.
Så om jag inte ska försova mig imorgon också så kanske det är dags att gå och lägga sig? Tur jag öppnar med Le, hon berättade innan att hon också brukar vara försenad. Sen förberedde hon rätt mycket innan så behöver inte preppa allt imorgon :D Tacka gud för Le!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar