söndag 8 april 2012

Hard work

Usch ja, fint väder ute och jobb hela dagen. Kan de bli bättre?
På schemat stod det 11:30-16:00, planerade redan imorse att jag skulle hem och sova direkt efter. Hade varit så jävla nice, och nu blev det ju "nästan" så. Bara de att jag får gå och lägga mig NU istället. Jobba nämlingen 11:30-21:30, tråkigt när folk blir sjuka :/ Men jag tog tiden, behöver ju pengarna. Undrar hur det kommer bli sen med vikariebanken också, kommer nog jobba ihjäl mig xD  Först 8h arbetsdag på någon förskola sen antagligen tider på Bk efter det + helgerna. Men de ger bra med cash, hoppas jag iaf!?

Men ja, då är denna helgen slut. Inte påsken men själva helgen är slut, jobb imorgon och på tisdag med. Tror båda är springpass.. :|  Nej förfan, VET att båda springpass.
Ska sova nu, tror jag. Hade egentligen velat se bigbrother men kanske bäst om jag gör det imorgon?! Även tankat bilen nu för mina sista pengar.. när den sen tar slut så tänker jag sno hem farmors cykel och cykla till jobbet, så det är så!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar