lördag 14 april 2012

All kärlek till mitt jobb

Vill inte säga upp mig från jobb.. Men allt fler får reda på att jag snart ska flytta och alla säger att jag borde berätta för chefen så fort som möjligt, och Diana sa idag att jag borde göra det så att han hinner hitta någon som kan ta över mig och som hinner lära sig.
Känns faktiskt som jag är omtyckt av alla, och att jag gjort ett intryck som kommer vara länge på Burger King svågertorp. Fick höra nu framåt kvällen att det kommer ta lång tid innan de hittar någon som mig där igen och att de kommer behöva ta in två/tre personer för att fylla ut min plats. Jag har ju lärt mig alla stationer och kan dem rätt bra allihop, det är jag som tar alla tider som ingen vill ha eller själva kan ta. Så jag förstår ju vad de menar ;)  haha, nej men fyfan vad jag kommer sakna det stället och alla som jobbar där.
Dock ångrar jag mig liiite, borde inte åka iväg så tidigt.. Borde tagit avresan in augusti/september istället, för fått höra att många skiter i att dyka upp på jobbet under sommaren och då hade jag fått enormt mycket tider. Tänk hur mycket pengar jag hade tjänat ihopa till mitt år då, men samtidigt.. vill nog inte byta bort min värdfamilj för dem pengar, så jag får stå mitt kast! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar