fredag 6 april 2012

Uppe med solen

På mobilen står det att det ska snöa, men ute är det skinande sol. Jag som missat något eller?
Whatevs, vaken i tid idag yey. Eller ja, tack vare mamma kanske jag borde inflika. Min klocka la av precis som igår, måste kolla upp det där! Slutar tre idag, och för en gångsskull tänker jag inte stanna över. Är alldeles för trött för det. Fick även en väldigt lysande idé igår om att jag kunde sticka till gymmet efter jobb, men som jag känner nu så lockar sängen mer än en svettig Johanna.
Får se helt enkelt, humöret kanske ändras under dagen. Kan ju alltid hoppas på det bästa då jag verkligen behöver dra mitt lata arsle mot gymmet.. haha.
Nej, eftersom jag är uppe i tid så kanske man hinner äta frukost idag. Börjar bli hungrig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar