måndag 16 april 2012

Every day of every week

Jaa, det blev ingen madrass. Älskar min säng to much för det, den är så mjuk och det är ju MIN :(  Så nej, lär dröja innan jag bytar ut den.. kanske när den väl trillar sönder och jag inte har något val direkt? ha ha. Var och lämnade en soffa till mormor, och sen har jag inte gjort så mycket mer.

När vi på jobbet klockar in och ut så får vi ut en lapp om hur mycket vi jobbat denna veckan, liksom för varje dag läggs ju på ny instämpling och utstämpling. Och igår insåg jag att jag jobbat exakt varje dag förra veckan, och idag insåg jag att jag kommer jobba exakt varje dag denna veckan med. Kanske tar jag på mig lite för mycket? En dag ledighet hade jag nog inte tackat nej till just nu, 4dagar förskola och sen hela helgen på burger king.
Imorgon och två dagar framåt kommer jag tillbringa mina dagar på Heleneholm, och jag ska fan ta mig cykla dit. Om det inte regnar vill säga..
Men nu blir det väl 45min tristess tills bigbrother börjar och sen blir det sova direkt. Lär behövas om jag ska ta hand om massa ungar imorgon :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar