måndag 23 april 2012

Välförtjänt ledighet

Tråkigt med inlägg idag, har faktiskt inte tänkt något på det så kommer en dags-rapport nu hade jag tänkt. Jobbade vid högaholm idag, riktigt nice förskola faktiskt och jag trivdes riktigt bra. En förskola jag hoppas att jag blir bokad av fler gånger! 43barn på en avdelning är inte att leka med säger jag bara, tacka gud för att de "bara" var 33 idag. Men det kändes faktiskt inte som så många så jag klagar inte, jag trivdes iaf det är de som räknas.
Kom hem lite över fem och inte gjort så mycket sen dess. Skulle egentligen ha träffat en tjej från jobbet men varken hon eller jag har hört av oss så det blir nog ingenting, lika bra det för hade nog inte orkat.

Imorgon blir min första "lediga" dag på 16dagar, med "ledig" menar jag att jag ändå inte kommer ligga och sova halva dagen som jag brukar. Ska nämligen på hälsokontroll på dagen och senare mot kvällen ska jag träffa Helenis och äta lite. Så rätt ledig är jag ändå, kanske även ska fixa lite saker som behöver fixas inför mitt år.. får se helt enkelt.
Om en timme är det bigbrother sen får vi se om jag går och lägger mig eller inte, får ju trots allt sovmorgon imorgon så varför inte passa på att stanna uppe lite längre än vanligt?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar