onsdag 4 april 2012

Take what you can get

Nu är jag i ett sådant läge att jag tar vad jag kan få, fick sms runt åtta av chefen som frågade om jag ville öppna med honom imorgon. 2h extra då jag egentligen skulle börjat 11. But I'll take it :) Sen stänger jag även imorgon, så såhär ser dagen ut imorgon jobb 9-15 och sen 17:30-21:30. Sen på fredag blir det ytterliggare en öppning, men jag klagar inte så länge jag får pengar för det.
Idag blev det jobb 16-20 men stannade över 45min då en kärring dök upp och klagade över kompensation för vi missat en hamburgare. Så vi fick ordna 5 nya meal bara för att hon skulle vara tyst och köra vidare, menmen så blir det i den branchen.

Nu antar jag att de blir näsdroppar, tandborstning och pyamas sen bums i sängen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar