onsdag 11 april 2012

i-landsproblem

Jag måste på en jävla hälsoundersökning!! Fan också, är bokad på en imorgon med den kommer kosta 1100:- och helt vill jag hitta en lite billigare. Så blir gå upp tidigare imorgon och börja ringa runt, hittar jag något billigare så avbokar jag den jag redan är bokad på. Får bli något sådant helt enkelt..
Vårdcentralen vill jag inte ta emot mig, de har "ingen" tid. Ändå är där hur lugnt som helst när man kommer, och hur mycket personal som helst? Vad är det de gör som tar så mycket tid, skiter eller?

Va på möte med vikariebanken innan också, får mailat mina inloggningsuppgifter imorgon sen är det bara att köra. Lite missnöjd, eller rättaresagt MYCKET missnöjd med lönen då jag ändå har mycket erfarenhet inom förskolor.. Men en sådan lön är det inte många som blir motiverade till att fortsätta jobba inom den kategorin. Anyway, håller bara på 1½månad så det gör väl inte så mycket då ju.
Klockan är halv sju och jag sitter redan vid datan vilket innebär att om en halvtimme kommer jag ha kollat klart allt jag brukar. Vad ska jag göra sen? Inte hungrig för den delen heller och maten är snart klar.. dagens i-landsproblem. Aja, läsa bloggar och dricka vatten är vad som står näst på schemat!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar