söndag 15 april 2012

Inte min tur helt enkelt.

GAAAAAH, skit också! Så jävla nära att klicka hem en jävla htc sensation för 2.000:- idag, men kom inte in på mitt tradera-konto. Skrev fel lösenord 4ggr i rad så mitt konto spärrades och min mamma är inte tillräckligt snabb för att komma in på sitt då hon inte heller kan sitt lösenord.. typiskt. Det visades tillslut inte vara lösenordet jag inte kunde utan det var användarnämnet, snyggt jobbat Johanna!
Har kollat runt lite på mobiler de senaste dagarna, funderar på om jag ska köpa en i USA men så såg jag den här och tänkte 2000:- är inte så farligt då den egentligen kostar 4000. Men det var visst inte meningen att jag skulle ha den, så det blev såhär. 

Precis kollat bigbrother och flätat Emmas hår, klippte Saras innan det också. Hon tycker att det blev jätte kort men jag ser ingen skillnad.. systrar alltså. Tyckte också att det blev snyggt på den tiden jag gjorde det, speciellt då jag inte ens va intresserad av vad jag gjorde xD ha ha. 

Resultatet på Emma, dock tog jag bara bild på lockarna jag gjorde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar