söndag 29 april 2012

Liter mer pengar är aldrig fel

Denna dagen har varit lång, faktiskt. Vaknade runt tolv då jag hörde min farbor stampa in i lägenheten, konstigt att ingen i denna släkten är tyst av sig.. Anyway, lite efter han stuckit fick jag samtal av ingen mindre än, damdamdam, BURGER KING. Istället för fem så kom jag in och började två istället, lite pengar bidrog det med iaf. Men det blev ingen cykel.. måste bli strängare med det. Imorgon blir det DEFINITIVT cykel till jobb! 
Hann som vanligt inte bli klar till halv tio, kom iväg en kvart senare. Men denna gången skyller jag inte det på någon annan än mig själv. Va inte alls peppad så tog de jätte lugnt, men vafan, palla :(

Gillar inte söndagsstängningarna, det är liksom söndag och jag missar alltid bigbrother haha. Men inte många kvar nu, för snart är jag i USA :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar