fredag 27 april 2012

Fredagskväll

Fredag kväll, så jävla sköna dagar OM man inte behöver jobba hela helgen. Men jobba ska jag, ingen tvekan om saken. Cykla, cykla, cykla.. nu får jag det att låta som att jag inte cyklade eller hur? Men joho, det gjorde jag. Och fy vilken fart jag hade, kom nog till jobbet inom 15min. Bara att trycka igång en tempolåt och cykla i takt till musiken så känns det nästan som cykeln rullar av sig själv, haha. 
Anyway, kom upp i tid idag. Klockan sex studsade jag upp ur sängen, och inte nog med att jag hann äta frukost utan jag hann även sminka mig. Amazing! Jobbet 7:30-16:00 idag och det gick väl ändå relativt fort måste jag säga. Fast när jag kom hem så somnade jag diiiirekt, otroligt va?

Vaknade åtta, åt middag och nu sitter jag här som vanligt. Snart bigbrother med systrarna och efter det får jag hoppas de händer något roligt. Annars blir det sova, för imorgon blir det cykel till burgerking och efter jobbet ska jag träffa Nilsson, Olsson & Helenis för bowling. Härlig lördag it will be ;D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar