lördag 28 april 2012

Presenter

Jobb idag, meningen var ju att man skulle cykla. Men då sminket inte ville riktigt som jag ville så drog det hela ut på tiden, vilket gjorde att jag inte kom iväg när jag skulle. Tur va väl egentligen det för under den tiden de tog från de att jag vaknade till att jag gick så hade jag inte kollat ut genom fönstret en enda gång.. det regnade! Bilen till jobb, jobba över en timme, åka hem, åka ut igen. Ja, det har ju hänt saker under denna lördagen iaf.
Mer kommer också hända, ska om ca 30min springa mot bussen. Blir att ta sig till värnhem och träffa my friends för lite bowling, jag lär väl inte vinna så ska satsa på att ha kul.. ha ha!

Efter jobb så åkte jag iväg igen för att kolla lite presenter till pojkarna, de ÄLSKAR lego så det får väl bli en massa lego i min resväska antar jag. Men vill inte bara ge dem det så tänkte köpa någon astrid lindgren film, kanske pippi eller emil i lönneberga, vet dock inte vad som vore mest intressant för dem. Och om jag ska köpa med engelsk dubbning eller utan.. Den yngsta gillar även tåg och scooby doo så tänker se om de finns någon fin tågbana som man kan köpa, scooby doo känns det som de redan har där borta haha. Den yngsta fyller också år dagen innan jag kommer till familjen så tänker köpa något extra till honom, självklart.
Även skickat efter en svensk hockeytröja till pappan, och kollar nu efter något till mamman och deras nuvarande aupair(som också fyller år den veckan jag kommer).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar