lördag 14 april 2012

Bättre än senast

Sådär ja, då va denna jobbdagen över. Sitter i bilen och chillar lite, orkar nämligen inte starta bilen xD
Lovade ju att va klar till halv och de blev jag näästan, blev ett race mot klockan de sista tio minuterna. Men stämplade ut 21:34, inte fy&skam tycker jag. Bättre de än 22:10 som när jag stängde med Anders, men det var ju inte mitt fel heller. Fan va han babblar alltså, okej.. jag kan ju ignorera han också x)
Sjukt nice väder fortfarande (temperaturen alltså), stod ute på baksidan innan när jag inte hade någonting att göra och jag frõs inte i min tunna t-shirt. Hoppas nu att de sista två månaderna bjuder på fint väder, vill inte direkt komma ihåg Sveriges regn..
Men nej, kanske dags att bege sig hemåt nu? Vad jag ska hitta på där får vi se, men det lär säkert va bättre än sitta i bilen utanför jobb haha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar