söndag 1 april 2012

Hellre död än fryser!

Jaha då är denna dagen också snart slut, denna veckan också för den delen. MEN det är samtidigt början på något nytt, det är början på ny månad, början på april.
Stängde på jobbet idag, sjukt att jag klarade det bara. Varit trött praktiskt taget hela dagen men jag har lyckats hålla mig vaken. Imorgon är jag dock äntligen ledig, fast bara från jobbet. Måste ju till lernia imorgon.. bara tre timmar men dem är ju jobbiga :/

Igår drog jag ju hem till Olsson för att träffa tjejerna, blev faktiskt bilen dit ändå. Som jag sa till Sarah, "jag riskerar hellre mitt liv och kör trött än att jag står och fryser tio minuter för att vänta på bussen". Blev supergod pizza, massa snack, efterrätt och spel. Runt midnatt bestämde vi oss sen för att köra bort till en hemmafest i stan, men stannade inte där så länge. Hade varit roligare om man inte varit så jävla trött och inte behövde jobba dagen efter..

Nu hade jag tänkt mig läsa lite bloggar, svara på lite mail (försöker inte leka inte populär eller något, men jag läser dem sen väntar jag med att svara tills jag orkar haha eller har tid!) och sen gå och lägga mig. Sömn just nu hade varit så sjukt nice, men det får vänta några minuter till. Har jag klarat mig så här länge borde jag väl klara en halvtimme till?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar