torsdag 12 april 2012

Moving forward

Sådär ja, efter att precis läst alla andras bloggar så är jag redo att skriva in ett litet inlägg på min egen blogg. Mamma kom ju aldrig, och dumma jag kollade ju aldrig mina fickor om nycklarna låg kvar. Så fem minuter innan jag började stoppade jag handen i fickan och insåg att hon inte hade tagit dem, snyggt. Tycker fortfarande att det inte va okej dock, kom försent till jobbet för detta och hon tycker att jag borde tänkt ist.. nice one.

Annars idag så har jag ju jobbat, springpass som alltid annars ;) Tog även an mig fler timmar, skulle bara jobbat 12-15 på lördag men nu blir det 12-21:30 istället. Efter sista passet på jobb så blev det träning, Ferri va dock sjuk så tränade ensam. Men fy vad det är skönt efteråt, måste komma ihåg den känslan varje gång motivationen slocknar! Kom hem, duschade, kollade bigbrother och nu är jag här.
Under springpasset (pausen) fick jag även bokat en ny hälsoundersökning, tyckte den jag va bokad till idag va för dyr så avbokade den. Hittade istället en där jag sparar in ca 200:- och som brukar göra sådana här hälsokontroller, så detta lät perfekt. Fick även hem polisutdraget så när hälsoundersökningen är klar så ska jag skicka in alla papper till cultural care, yeppyepp, går framåt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar