söndag 15 april 2012

Uppdateringar kring bloggen

Försöker fixa lite med bloggen, inga större ändringar för de har jag inte ork med. Kommer ihåg hur lång tid det tog för mig att bli klar med den jag har nu och den är inget vidare komplicerad.. Och jag älskar denna bloggdesignen så den får bli klar ett tag till helt enkelt! Men försöker uppdatera den lite, förnya den you know.

La till en klocka igår, men tyckte själv den är lite störig så tog bort den igen. Kanske dyker upp sen när jag kommit till USA, så ni som läser detta kan se vad tiden är hos mig höhö. Sen la jag också till en count-down under min profil-bild så man kan hålla koll på hur många dagar jag har kvar i lilla Sverige, kommer ändra den sen så den räknar hur många dagar jag varit där borta. Och allting är med HTML så jag går bananaz här fan :| Även lagt in översättsknappen på heltid nu, la in den i varje inlägg innan vilket blev rätt jobbigt.. Så nu ligger den här, finally. Undra bara om det är någon som egentligen använder den? XD

Anyway, märks kameran på mobilen suuuuger då de blir en massa rutor på bilderna :S WIERD! Men klockan är över ett och jag ska ut på "äventyr" imorgon, jobb, hjälpa farmor, gymma och klippa min systers hår. Yey... me!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar