tisdag 24 april 2012

Första gången för allt, eller hur?

Jaha, då har denna dagen också passerat vilket gör att de snart bara är 54dagar kvar till take-off. Börjar bli lite verkligare nu, men ändå inte. Snackar mer och mer om det (så sorry my friends om nu tycker jag är jobbig) men detta är vad mitt liv handlar om just nu.

Annars idag så va jag på hälsokontroll, va helt frisk faktiskt. Tro det eller ej, haha. Måste dock börja äta persilja eller dricka tranbärs juice så mitt ph-värde stabiliseras.. Bra nyheter inne på mottagningen, mindre bra när man kom ut. Fick parkeringsböter för första gången i mitt liv, 1000:- rakt åt helvete. BARA för jag parkerade 5m för nära ett övergångsställe, gissa vad jag kommer vara försiktig med i fortsättningen? 
Detta va nog ett tecken på att jag borde cykla istället för köra bil, även om jag tappade bort min cykelnyckel påväg till förskolan igår.. gaaah. 
Kom hem, fly förbannad vad annars liksom? Vid sex bar det upp mot stan igen, träffade Helenis för middag på la empenada och snack såklart. Imorgon ska jag passa lilla Esben några timmar och efter det träffar jag Linnea. Lönen kommer imorgon så nu har jag pengar att hitta på saker igen, och vet ni vad? Jag CYKLAR till värnhem imorgon, fan heller parkerar jag där borta..

Vill seee!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar