tisdag 3 april 2012

Regret

Fy vad tråkig det är att vara förskyld, sitter här och andas med munnen bara för näsan är helt igentäppt.
Jobbat idag har jag gjort, springpass som vanligt. Mina scheman är ju helt maxade med dem, sjukt tråkigt, ingen bensin kvar så snart blir det att börja åka buss igen.. Blev även så pass förbannad innan idag att jag började gråta, haha. Min chef har ju lovat mig att jag ska få fler timmar, och de senaste månaderna har jag fått upp mot 20h i veckan. Men nu april fick jag en vecka med 10 fucking timmar, inte rättvist om ni frågar mig. Så nu är det väl dags att börja ta massa extra timmar igen, börjar imorgon med 4 nya!

Under springpasset hann jag också med en del kryss på min to do-lista, så inlägget efter kommer jag markera av dem. Riktigt skönt, måste dock rensa mitt skrivbord också så jag kan hålla koll på alla mina papper.
Just det! Ringde även vikariebanken återigen, och fick nu reda på att jag kommit med. Ska bara få intyg från min förra förskola som jag ska skicka in sen blir det informationsmöte nästa vecka. Och DÅ, då kommer Simon ångra sig att han inte gav mig fler timmar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar