måndag 2 april 2012

Noooo :|

Tror jag börjar bli sjuk.. not nice säger jag. Igår när jag kom hem från jobbet kändes min hals helt plötsligt jätte torr och hur mycket jag än drack så försvann det inte. Sen vaknade jag några gånger under natten, kunde knappt svälja och jag började få ont i halsen samtidigt. När jag väl vaknade vid ett så var jag jätte täppt i näsan och min hals känns som den krympt ihop flera storlekar.
Värsta är att Nilsson precis haft halsfluss och Helena haft feber, och båda dem två träffade jag i lördags. Men sprider det sig så snabbt? Pallar inte va sjuk, måste jobba förhelvete..
Skulle även tränat indoor walking med Ferri ikväll, men vill inte bli riktigt sjuk så avbokade det. Bäst så :/

Pratade nyss med Manuela, familjens nuvarande aupair. Fick en rundtur av huset, riktigt mysigt faktiskt och jag måste säga att lite träning kommer jag fan få. Sjukt mycket trappor, hit dit, ner upp, stört. Men jag tror att jag kommer stortrivas där, och om de inte målar om rummet innan jag kommer så kommer mina väggar vara turkos/blå. Men det kan jag väl leva med, speciellt då jag bott i ett rum med ljusgröna väggar xD


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar