torsdag 19 april 2012

So much to do, so litte time

Gick igenom alla papper på mitt skrivbord precis, så mycket jag måste göra nu. Glömt skicka iväg försäkringspapperna bl.a.. dum or what? Kanske dags att göra de snart så att jag kan få in mina pengar? Eller kanske ska vänta in aprils slut så att jag skickar in båda samtidigt?
Sen ska jag till baken och betala visumet, måste göra svara på DS-160 + skriva ut beviset på att jag svarat på den, skriva ut proof of founds, skriva ut mailet som bekräftar min tid på ambassaden, fylla i "prepare for your year" bok & fixa med skicka direkt ännu en gång. Kanske dags att ta tag i det, just de. Ska även på hälsokontrollen på tisdag, sen måste jag ta tuberkulostest och därefter skicka in alla papper till cultural care så jag kan få min räkning och betala den. 

Känns som en hel del att göra, och jag som jobbar typ jämt. Får la ta en dag ledigt helt enkelt och fixa det som behöver fixas :) Har börjat planera min avskedsfest, eller rättaresagt ses snart igen-fest. ETT problem dock, hur fan ska jag få musik i lokalen? Har ju stationär data så den kan jag ju inte direkt dra dit, och vill inte ta sönder någon av mina kompisars. Tror ändå dem inte lånat ut dem, men vet ni någon som är villig att låna ut så snäääälla säg till!
Fick även hem armbanden idag, skit fina verkligen. Skulle ni själva vara intresserade av dem så säg till så ger jag namnet på personen som gör dem, men ni måste vara snabba isf. Även hon ska åka som aupair i Juni så företaget ska läggas ner vilket innebär att materialet börjar ta slut. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar