fredag 13 april 2012

Pengakåt?!

wazzupwazzupwazzup? Jobbet för idag är över, finally. Fan va segt det har varit.. klockan har nog inte kunnat gå ännu långsammare. Men skönt att få det gjort, springpassen är nog mer min melodi ändå. Imorgon blir det 12-21:30, tog även emot fler timmar på söndag 11:30-15:30 och sen ytterliggare 4h på måndag. Sen har jag faktiskt blivit bokad på en förskola tisdag, onsdag och torsdag. Ingen ledighet de närmsta dagarna ser det ut som ;)

Jaaa, ikväll händer det inte så mycket mer faktiskt. Bigbrother om en timme sen blir det väl sängen? Sova ut inför morgondagen känns som en rätt bra idè just nu faktiskt, lite iste ska jag nog också hälla upp.
Just de ja, fick även ett mail från min värdfamilj om att de pratat om mig imorse och pojkarna hade blivit helt exalterade över att jag ska komma snart, 66dagar kvar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar